مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-06سياسي

مجوز مجلس برای تسویه مطالبات شهرداری ها با تهاتر اراضی و املاک 


با تصویب مجلس، به شهرداری ها اجازه داده شد تا برای تسویه مطالبات و بدهی های قطعی شده با دستگاه های اجرایی، تأمین اجتماعی و بانک ها نسبت به تهاتر اراضی و املاک اقدام کند.

- با تصویب مجلس، به شهرداری ها اجازه داده شد تا برای تسویه مطالبات و بدهی های قطعی شده با دستگاه های اجرایی، تأمین اجتماعی و بانک ها نسبت به تهاتر اراضی و املاک اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی بخش های هزینه ای لایحه بودجه 1401، با پیشنهاد علی اکبر کریمی نماینده اراک یک بند به تبصره 5 الحاق شد.

طبق این مصوبه، به شهرداری ها اجازه داده می شود برای تسویه مطالبات و بدهی های قطعی شده با دستگاه های اجرایی، تأمین اجتماعی و بانک ها نسبت به تهاتر اراضی و املاک در چارچوب آیین نامه ای که ظرف مدت دوماه به پیشنهاد وزارت کشور و با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی به تصویب هیأت وزیران می رسد، اقدام نمایند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس درباره این مصوبه گفت: این موضوع برای شهرداری ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، شهرداری ها هر اموالی که بخواهند بفروشند باید به تایید بودجه سالانه شورای شهر خود برسانند، اینجا می خواهیم در قالب یک سیاست گذاری که نیازی به تعیین سقف هم ندارد به شورای شهر اجازه بدهیم که شهرداری ها بتوانند املاک موجودی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس برای تسویه مطالبات شهرداری ها با تهاتر اراضی و املاک 

مجوز مجلس برای تسویه مطالبات شهرداری ها با تهاتر اراضی و املاک